Poniższy katalog Dobrych Praktyk to zasady i wartości etyczne, które w odniesieniu do swoich Klientów stosuje na codzień Sales Group. Nasza praca ma przynosić zyski, ale zawsze w zgodzie ze standardami, które sami sobie wyznaczyliśmy i które są zbieżne z oczekiwaniami wyznaczonymi przez rynek, na ktorym działamy.
Katalog Dobrych Praktyk Sales Group:
1. Uczciwość
2. Najwyższa staranność obsługi Klienta
3. Wysokie kompetencje i stały rozwój pracowników
4. Ochrona danych osobowych Klientów i wszelkich informacji o Klientach
5. Zbiór wewnętrznych procedur określających zasady funkcjonowania firmy
6. Stosowanie się do obowiązujący przepisów prawa oraz wszelkich rekomendacji instytucji państwowych regulujących rynek finansowy
7. Uczciwa konkurencja
8. Współpraca tylko z zaufanymi partnerami zewnętrznymi
9. Rzetelna reklama
10. Wspieranie nowych inicjatyw związanych z rozwojem biznesu
11. Działalność charytatywna na rzecz Fundacji Sales Group Dzieciom
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji SALES GROUP SP. Z O.O.