facebook google-plus telefon

+48 22 120 13 01

+48 801 02 30 21

Dobre Praktyki / Regulamin reklamacji
Dobre Praktyki / Regulamin reklamacji

Poniższy katalog Dobrych Praktyk to zasady i wartości etyczne, które w odniesieniu do swoich Klientów stosuje na codzień Sales Group. Nasza praca ma przynosić zyski, ale zawsze w zgodzie ze standardami, które sami sobie wyznaczyliśmy i które są zbieżne z oczekiwaniami wyznaczonymi przez rynek, na ktorym działamy.

 

Katalog Dobrych Praktyk Sales Group:

1. Uczciwość

2. Najwyższa staranność obsługi Klienta

3. Wysokie kompetencje i stały rozwój pracowników

4. Ochrona danych osobowych Klientów i wszelkich informacji o Klientach

5. Zbiór wewnętrznych procedur określających zasady funkcjonowania firmy

6. Stosowanie się do obowiązujący przepisów prawa oraz wszelkich rekomendacji instytucji państwowych regulujących rynek finansowy

7. Uczciwa konkurencja

8. Współpraca tylko z zaufanymi partnerami zewnętrznymi

9. Rzetelna reklama

10. Wspieranie nowych inicjatyw związanych z rozwojem biznesu

11. Działalność charytatywna na rzecz Fundacji Sales Group Dzieciom

Zasady Dobrych Praktyk KPF

 


 

Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji SALES GROUP SP. Z O.O.

 

Partnerzy: