Chcesz podnieść kompetencje i umiejętności swoich pracowników, w tym handlowców, doradców, konsultantów telefonicznych, czy też pracowników zajmujących się zarządzaniem sprzedażą?
Tak! Skorzystaj ze szkoleń sprzedażowych i managerskich prowadzonych przez doświadczonych Trenerów Sales Group. Zespół trenerów to grupa ekspertów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym zaczerpniętym z wielu gałęzi handlu, co pozwala nam często szerzej zdiagnozować problemy naszych Klientów i móc w pełnej perspektywie skupić się na ich rozwiązaniu. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie sprzedaży, a tylko praktycy sprzedaży mogą przedstawić reguły, wyjątki oraz prawa obowiązujące na rynku. Mamy wystarczającą wiedzę, umiejętności oraz możliwości, aby przygotować indywidualne szkolenia sprzedażowe odpowiadające konkretnym potrzebom naszych Klientów. Szczególnie zwracamy uwagę na najbardziej trapiące problemy w sprzedaży – rozwiązujemy je razem z naszymi Klientami.
Nasi Trenerzy współpracowali dotychczas z takimi firmami jak: Bank Millennium, Deutsche Bank, mBank, Citibank, Bank Spółdzielczy, Polskie Książki Telefoniczne, Netia, Eniro, Call Center Poland, Mellon.
Zajmujemy się profesjonalnie działaniami mającymi na celu:
- Precyzyjne określanie przyczyn powstania zachowań/sytuacji, które powodują spadek efektywności i jakości pracy przedsiębiorstwa jak i jego poszczególnych działów.
- Dopasowanie na miarę i w zgodzie z oczekiwaniami naszych Klientów szkoleń/metod służących rozwijaniu potencjału firmy.
- Ewaluację, a więc dbałość o skuteczność zastosowanych przez nas narzędzi praktycznych na etapie ich wdrażania w struktury przedsiębiorstwa (coaching).
- Zwiększenie integracji pracowników naszych klientów poprzez przygotowywanie różnego rodzaju eventów.
Poza indywidualnie projektowanymi szkoleniami dla Klientów według ich potrzeb proponujemy skorzystanie z naszych wiodących tematów dotyczących następujących obszarów:
1) ROZWÓJ OSOBISTY
- „Efektywność osobista zarządzanie własnym potencjałem”
- „Mentoring” cz. I i II
- „Organizacja czasu pracy”/”Zarządzanie sobą w czasie”
- "Efektywna komunikacja Interpersonalna"
2) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH
- „ABC sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej”
- „Zaawansowane Techniki Sprzedaży”
3) ROZWÓJ KOMPETENCJI MANAGERSKICH
- „Rekrutacja i selekcja”
- „Zarządzanie Zespołem”
- „Techniki motywacji pracowników”
- „Mentoring”
- Efektywna komunikacja interpersonalna"
W przypadku rozwoju kompetencji Managerskich polecamy skorzystanie z projektu jaki prowadzimy również dla Kadry Kierowniczej Sales Group, a mianowicie „Akademii Managera”. Jest to cykl szkoleń dla Managerów, pozwalających rozwijać każdą kompetencję i umiejętności jakie powinien posiadać każdy Kierownik zarządzający grupą sprzedawców, handlowców lub strukturami Call Center.
Zapraszamy do kontaktu w celu poznania pełnej propozycji szkoleń, rozwiązań jakie jesteśmy w stanie dla Państwa zorganizować: